Måndag

Idag har det jobbats en kort dag, ska ju inte förneka att det är förbannat gott att gå hem när klockan är 11. MEN att jobba såna korta dagar innebär att jag får mindre lediga dagar i slutändan så det är inte "frivilligt" jag jobbar såna korta utan det är brist på längre turer.

Hursomhelst, dagen har gått i ett minst sagt. Jobb då till 11, mormor var här när jag kom hem och när hon åkte kom Gullbritt&Ewa hit på kaffe. Sen stack älsklingen till Kil och jag tog en tur på stan, ja till apoteket och ica vill säga. Hem och grejade lite sen iväg ut igen och träffa Jessica&barnen för en fika. Har även hunnit med 5 maskiner tvätt och nu efter att skrutten somnade rörde jag ihop en kebabgryta som ska ätas senare. Pju, en sista tur i tvättstugan och sen får det bli tv häng resten av kvällen, alla bra program verkar krocka med varandra men tror jag bestämt mej för Ensam mamma söker och efter det dom underbara Hollywood fruarna.



Kommentera
Postat av: Mli

Hehe förstod allt att det vr du ;)

Ska försöka få tag i en bättre mall till min blogg så kanske allt funkar som det ska sen...

Hatar att greja med de, de tar sån tid !!



Jadu vi vet inte vad vi ska göra nu..

Våran nuvarande hyresvärd har ju bara boenden här som vi bor.

Men men vi får se..

2011-09-07 @ 14:18:25
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja riktigt mysiga hösttröjor :)

2011-09-08 @ 22:50:19
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0