Kikar in lite snabbt

Dålig aktivitet från min sida nuförtiden för jag hinner inte med men nu väntar 2 underbara lediga dagar, ganska välfyllda men ändock ledigt. Imorn vankas träff med mammor&bebisar och det ska bli kul för vi har inte setts på nästan en månad. Och på lördag blir det en heldag med min hjärtan, det är Skördefest och barnloppis på schemat, ska även ut och hälsa på pappa.
Mellan detta ska det målas också, jag är mitt uppe i projekt måla vitt. Byrån i sovrummet blev klar idag så nu står sängborden och ramen på tur. På söndag är helgen slut och det är back to work som gäller.

Nu ska jag läsa i min braiga bok en stund innan det är natten. :)



Fina unge!








Kommentera
Postat av: DB

hihi :D Visst är det ganska kul att måla? I alla fall när man ser det fina resultatet! Vitt ska det va =)

2011-09-01 @ 23:00:51
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Mli

Sicken gosunge !!



Blir det bra även fast du nte köpte borsten för 150 kr ? ;)

Knas ! ;)



Jasså men stackarn då, att han tycker att det är så äckligt ..

Nova tyckte om banangröt jätte mkt :)

När hon har provat detta i nån vecka så ska jag köpa hem 1 fruktpure och ha till gröten med :)



Ja blev jätte nöjd med kläderna :)

2011-09-03 @ 14:23:11
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0