Marknad i stan






Vi loppis fyndade en gammal bil till Wilde, se så nöjd! :)


Wilde fick fina kläder, mamma köpte alfons setet till han och av pappa&Ingela fick han stjärnbodyn.


Jag fick mej en ny väska.


Vi har haft en fin dag på ute på stan idag, jag, mina 2 hjärtan och Sandra, köpte oss lite smått och gott och träffat en massa folk. Jag gillar marknad :) Wilde har fått sig sin första ballong idag, blev dock en liten för han bryr sig nog inte egentligen. Loppis fyndade även en charmig bil till han, såg den i fönstret och blev lite kär så vi hoppade in och den kostade inte mycket så fick följa med hem, behöver väl skruvas lite med men vilken gammal bil behöver inte det? ;) Till oss blev det godis, bröd, korv och blommor till sovrummet. Och till mej en väska också. Wilde fick ju även kläderna ovan, så himla snällt! :) Vi avslutade dagen med kaffe&donuts hemma hos pappa och ingela innan vi landade hemma igen. Ikväll blir det inte många knop, blir till att göra nåt gott och äta, kolla en film och färga mitt hår.




Kommentera
Postat av: DB

Marknad är myyysigt :- ) Men jag har nog aldrig köpt något annat än godis, haha.

2011-09-24 @ 13:08:51
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0