Bildbomb alá shopping

Klockan 05,00 hämtade Emma upp mej och 17,00 var jag tillbaka hemma. Kan vi kallas effektiva? Galet nöjd med dagens shopping är jag iallafall, cirka 70% av inköpen är till Wilde. Ingen som är förvånad antar jag? Haha både jag och Emma hade vagnarna mer eller mindre proppfulla efter baby,leksaks och barnklädes avdelningen. En del heminredning, kläder till mej, förbrukningsvaror m.m blev det också. Köpte bla termosbyxor både till mej och älsklingen så nu jäklar är vi redo för snö och massa bus ute med ;) Ett par små missöden i shoppingen dock, 2 basbodyar som jag inbildade mej var kortärmade visade sej vara långärmade när jag kom hem och det ville jag inte ha egentligen, och dom 2 finaste klädesplaggen till mej passade inte (nä jag orkade inte prova där), det ena var för litet och det andra för stort. Inte förvånande heller med tanke på att storlekarna var det men jag var optimist. Dessutom hittade jag ingen overall till Wilde. Hade såklart stegräknaren på mej och promenaden till och från bilen + allt gående i varuhuset resulterade i nästan 11000 steg. (en liten jämnförelse, hemifrån till sjukhuset och tillbaka hem igen gav 8000 steg)



Till sovrummet, lampskärmen är en taklampa.


Till hallen uppe, samma med denna lampskärmen det är taklampa.


Samlingen cupcakes är utökad med den främre och dom på kakfatet.

Och nu kommer Wildes alla saker, bilderna klickbara för den som är intresserad =)

Kläder i massor! :)

 



Det blev även mycket leksaker, kanske får spara nåt till typ jul eller så? Han lär ha fullt upp även om han bara får hälften =)


Äta, dricka, mata och söla

 

Och detta var det sista, köpte även en svart åkpåse till han men den är tråkig att ta kort på.

Och med detta tackar jag för mej, trött som få så gissa om det ska bli skönt att sova?


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

åååååååh va massa grejer, va roligt!!!!



ska inte dit förräns i november och det känns som en evighet nu ju!!



har mailat dig;-)



2011-09-17 @ 21:12:41
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Beckis

Åh, älskar alla fina ugglemönstrade kläder du hittar till wilde! Önskar dom fanns i min storlek ;)

2011-09-17 @ 21:33:40
URL: http://Nogg.se/beetlejuice
Postat av: Jessica

Åhh vilka fina kläder det fanns nu då :) hoppas de har kvar dem ett tag till :)

Köpte du samma åkpåse som vi har? :)

kram

2011-09-17 @ 22:35:18
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: HardyLee

http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/



köpte du en sån i Ullared? Skicka tillbaka den så får du pengarna tillbaka isf....fel på leveransen!



kram

2011-09-20 @ 11:10:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0