Väldigt mycket Wilde



Skrutten myser med Tina och busar med pappa.



Vi shoppade på Kappahl igår


och vinsten jag vann landade i brevlådan :)


En sån här får man om man handlar semper barnmat på Coop, jag rekomenderar! :)




Vi shoppade lite blandat på lindex igår med.


Skrutten klädd till kalas, Ingela fyllde år igår.


Och idag har det varit loppis, förutom att sälja mycket köpte jag dom här två godingarna.

Blivit mycket nytt till Wilde dom senaste två dagarna och det är tack vare allt säljande det, gilla gilla gilla! Och till veckan köper jag mej mina nya skor. Loveli! Och snart är vi av med all "skit" som bara legat och tagit plats. Det är också rätt loveli. :)
Nu ska jag stoppa liten i badet och senare blir det nachosmys och Irene Huss senaste film. Lite godis hade suttit fint med, men det godiset är kvar på affären det eftersom jag inget köpt.  



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0