Söndag

Igår blev det myskväll med pizza, lösgodis och den 5e Fast and furios filmen. Jag tyckte den var bra, inte som första men ändå bra. Nu väntar jag på den 6e, för det måste komma en. :) Idag har det varit rätt lugnt, tvättar och grejar lite nu och plockat ihop lite mera som jag kan sälja på Köp&Sälj sidan. Tummen upp för den säger jag! Nån dag under veckan ska vi ta tag i källaren med, pjuh längtar inte men lika bra att ta tag i det! Varför ska vi ha 100 kartonger med grejer ståendes och inte användas när man lika gärna kan sälja....och köpa nytt... haha

På tal om nytt så var vi en snabbis hos pappa förut, han har varit i stugan i finland och hade handlat lite åt oss. Den traditionsenliga tobleronen till mej (pappa köper alltid en toblerone till mej varje gång han åker färja), fick även en förpackning Avec-franska pastiller. Barndomsminne, pappa godis deluxe är det. Wilde fick nya nappar, närmare bestämt 3 förpackningar med MAM´s Marimekko nappar. Hmm, känner mej lite kluven ang blommorna. Men dom är galet söta.  


Nej nu måste jag avsluta, ska springa ut och möta en som köpt på köp&sälj sidan :)



Kommentera
Postat av: Carola 9-barnsmamma:)

Grattis:)

Jag har dragit nya vinnare i Liberotävlingen eftersom de andra inte hört av sig...och nu är du en vinnare :)

Ge mig din adress så kommer det på posten!

2011-10-16 @ 23:57:01
URL: http://wetterholm.bloggplatsen.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0