Måndag

Igår var en riktigt trög och tråkig dag, blöh! Bara hemma och gjorde inte nåt vettigt. Idag var det nya tag och veckan startade som alltid med Hörnans babycafe, Emelie och Nova kom ner och var med också, det gillas! :) Efter cafet tog vi en vända på stan och jag blev helt kär i en ny serie som säljs på Bergers. Pumkin heter den och består av helt underbara Ugglor. Vi var runt lite överallt och jag har hittat så mycket fint, får se om man kan köpa sig nåt av det på torsdag när jag och Emelie ska ta ännu en tur på stan. Skor till mej får vara prio 1 och sen får vi se vad mer det blir. :) På väg hem sen hämtades ett välfyllt HM paket med saker till både mej och skrutten. Älska shopping, heja!


Massor av mössor, vantar, raggisar och tjocka strumpor


Finaste dressen, köpte dock i strl 86 eftersom ungen har så mycket kläder nu men jag var TVUNGEN att ha den igen ;)



Till moi, en långärmad marinblå topp dessvärre stickig och jävlig så den blev inte långvarig i min ägo. Och en svart top som var jämt hur fin som helst och jag är nöjd. Nagellack också, kan man aldrig få för många av.


En uggla till mej


Kolla in mössan! Och grisongen. :)


Hämtade hans haklapp på hörnan idag med, nöjd med den :) Kul med "hemmagjort".

Imorn är det tisdag, ja som om nån inte visste det. Det blir iaf till att greja med lite allt möjligt imorn, promenad med Ingela, Sandra skulle komma en sväng och TW i Karlstad på kvällen.


Kommentera
Postat av: linnea marklund

ååå mysiga kläder, och halsbandet va ursnyggt ju :D

2011-10-25 @ 01:15:38
URL: http://nattstad.se/idea
Postat av: Mli

Ja men precis , jätte kul att man kunde få tag i hela set :)

Dom var fina med och verkar praktiska:)



Åh Ullared ,, jag längtar ihälj mig efter det.. Min lista börjar bli LÅNG kan jag säga ^^

Kommer på saker hela tiden som jag ska kika efter där ;)

Men men har faktiskt sparat undan närmare 1500 nu så jag lär ha lite pengar att shoppa för :)

LÄNGTAR !



Ses på torsdag,, ska bli jätte kul :)

2011-10-25 @ 08:41:09
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0