Torsdag

Verkar som förkylningarna har tagit nya tag, härligt! Jo verkligen, jag har ett halvt grötfat i halsen. Hostar med, skrutten är jättetät/jätte snorig om vartannat och nyser fortfarande. Liiite trött på detta nu, 4 dagar av att vara sjuka men ändå inte sjuka.

Igår var vi iallafall ute en tur, var tvungen till biblioteket och låna nya böcker + handla lite. Råkade ramla in på Lindex när vi så lägligt gick förbi, dum ide! Dom hade den rutiga Wilde tröjan på rea och när jag precis hade bestämt mej för att motstå frestelsen att inte köpa en till så ja ni kan ju gissa... Ska hämtas på fredag, men för övrigt är det köpstopp med stora jävla bokstäver! Har inte råd och vi ska till Ullared om 2 veckor så.

Hade även TW demo igår kväll, riktigt nöjd med mej själv men jag måste träna på att inte prata så fort.. Det gick iallafall bra, det var en bra&trevlig demo, och jag fick en ny bokning så :) På fredag ska jag iväg igen, det ser jag fram emot.

Nej nu tycker visst Wilde att jag är tråkig så bäst att sluta här. Ha en bra dag! :)


Denna fina tröjan! :) (vad lite hår han hade där, våran lilla guldlock <3)


Kommentera
Postat av: Anonym

Ja vet jag är helt ur-usel på att blogga helt plötsigt !?

Har blogg -deppresion tror ja , Tar emot varje gång jag ens tänker på det ^^

Men vet att det släpper så fort jag kommer igång igen !

ska försöka med det nu tänkte jag ;) hehe

2011-11-18 @ 00:21:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0