Söndag

God morgon världen, fy idag är jag inte riktigt vaken tror jag. Mörk, kallt och tröttigt. Helgen är nästan förbi den, och vad har vi gjort? I fredags hade jag en TW demo, och efter det var det mat och idol mys. Igår skulle vi ha varit till farfar i Borås men jag tyckte inte att Wilde skulle åka så långt när han fortfarande var tät och snorig om vartannat. Dessutom har han inte alls varit på humör och det är inte kul att vara på kalas då när alla ska va på han och han ska vara ledsen. Nej istället blev vi hemma, var en snabb sväng till Åmål bara och hämtade pengar, träffade mamma och syster annars var gårdagen lugn den med. Avslutade kvällen med hemmagjorda klyftpotatis, gott kött och senaste Irene Huss. Bra dag!

Idag då, skrutten verkar vara förkylningsfri och humöret var bra hela eftermiddagen/kvällen igår så hänger det i sticker vi nog till Karlstad och storhandlar senare. Ska även ta en svängom med både dammsugare och tvättmaskin. Trevligt värre minsann :)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0