Onsdag

Onsdag idag och vi vaknade kl 7,40 dagen i ära. Nu tror jag Wilde har landat rätt i tiden igen, skönt för både honom och oss de :) Somnade i bra tid både igår och idag.

Hade inga större planer för denna dagen men när jag var ute och åkte en sväng och pratade med Sandra kom vi på att jag skulle åka till Grums och fika med henne. Sen hem igen, Wilde var ledsen och ville inte äta eller nåt. Kan det vara tänder? Lite sömn, och sen en massa bus med pappa, bad och sängen så var det ändå en nöjd kille som somnade för natten. Har beställt en julklapp eller födelsedags present till han idag med, och en ursöt papparkaks dress. :)

Denna blev det :) Tänk vad söt han kommer att vara på julkorten?


Imorn bär det av och hälsa på Emelie och Nova, och även en tur in till Karlstad och spana lite. Blir en bra dag det.

Nu ska jag koncentrera mig på Greys Anatomy istället för att sitta här och skriva i halvfart med ögonen på tven.  



Wilde har fått min gamla hund att leka med.

 

Kommentera
Postat av: DB

vore kul att ta en fika nån gång när du svänger förbi kstad!:)

2011-11-03 @ 18:53:33
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0