Andra omgången

Efter att mer eller mindre halva dagen hade gått bar det av mot Karlstad, planen var väl inte att handla så mycket mer än mat men vi råkade komma hem med ett varsitt par nya Converse och skrutten fick sej en till "onepiece". :) Mina converse blev ett par olivgröna. Conversen var ett fynd, 399:-. Var ganska urplockat i färger och storlekar men jag är absolut nöjd med mina, kul att ha och variera med. :) Nöjd med den jättegulliga onepiecen till Wilde med, har inte sett nån annan ha den så det är kul. Men får nog bli julklapp för tror den är lite stor än. När vi kom hem fortsatte shoppingen, älsklingen som skulle beställa gardiner till sitt biorum och tyckte att vi även skulle ha nytt i vardagsrummet till jul. Jag tyckte för nya sängkläder jag så även det inhandlades.



Julhjärtan :)


Kommentera
Postat av: Mimmi

Tack tack :) Inte planer för en till för er? :)

2011-11-21 @ 07:32:02
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0