Träning, hörnan och allmänt tjat

Torsdag redan igen, och ja det är jämt torsdag! (nästan)

Igår var det onsdag och det betyder Wilma träning, var redigt opepp innan men väl när vi kom iväg var det roligaste omgången hittills. Inkallning och för första gången kände jag WOW det där är MIN hund. HA! Hon briljerade och glänste, ja åtminstone första gången haha.. Men det var kul att få beröm och att dom andra tyckte att Wilma var duktig. Var första gången nån av dom andra berömde henne. :) Förutom en riktigt rolig träning fick jag med mej sisådär 200 myggbett på armar&rygg. Jävla odjur det där!



Idag som sagt torsdag och på schemat stod Hörnan med Sandra från föräldragruppen. Vi har tjatat, fikat och sjungit (nej jag lovar jag sjöng inte) Wilde gillade läget som för det mesta men vart lite små sur innan vi gick, det var dags att sova men alldeles på tok för mycket runt omkring. En promenad över stan rådde bot mot surisen och hej vad han har härjat och tokat i eftermiddag! Bus unge det där, vilken energi. :)  

Behöver på tal om han verkligen mer kläder nu, tycker jag stoppar undan för varje plagg han använder nu. Bara några bodysar i 62 kvar nu allt annat är utbytt. På både gott och ont, har köpt en massa kul kläder till han men han har bara 3 kortärmade bodysar och en enda basbody i 68 och det behövs abolut mer med tanke på hans spying. (Nu är han inne på 5e omgången kläder för idag.) Dessutom är mycket av kläderna tjocka så han behöver åtminstone 2-3 par tunna byxor också för han blir jätte varm när det är varmt ute. Får gärna bli penga dags nu igen så vi kan göra nåt åt detta.

Jag har iallafall gjort något åt min egen klädbrist och klickat hem sammanlagt 5 stycken linnen från H&Ms webbshop som dessutom hade 10% för medlemmar just nu. Var verkligen välbehövligt, bara dopkläder kvar att fixa nu så behöver jag inget mer sen på länge och kan ägna mej åt det som är roligast, att handla till Wilde. :) Här är några av linnena:


Förutom dom här så är det två stycken vita som jag tydligen inte sparade ner bild på. Och jo, det halkade allt med en hatt till Wilde också.. Det var egentligen ett under att inte hela paketet var till han.


Nej det var väl det, tänkte avsluta med ännu mera bilder på Wilde. Han blir en riktig linslus när han är på bus humör och det är jättekul att ta bilder på han då. :)








Ja det blev en stor dos busunge det och som sista bilden visar så tar det på energin att busa. <3


Kommentera
Postat av: linnéa

vilken söt onge:)

2011-05-12 @ 17:26:55
URL: http://nattstad.se/linnijah
Postat av: Denisa

Låter ändå som hanterbara summor. Jag har alltid en bild av att ett litet besök kommer kosta 4000 typ. Usch. Japps alla djuren är försäkrade här, men ibland täcker ju inte det allt? Vad snällt av dom att ta tandsten också :) Bara en sån behandling är väl jättedyr? Du hade dina försäkrade också?

2011-05-13 @ 01:38:01
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Denisa

Ja jag förstår! Känns ju lite onödigt att betala när man aldrig använder försäkringen ändå. Skulle egentligen lagt undan dom pengarna direkt på ett sparkonto.. då hade man ju haft några tusen där nu!



Tror det kostar lika mycket för båda katterna som för hunden. Betalar typ 2 ggr per år så minns inte riktigt :D Men det är skönt att ha ifall det dyker upp en olycka... dom är 5 och 6 år nu också. Hur många katter hade du? =)

2011-05-13 @ 10:00:16
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Denisa

aha såg att du skrev 4 katter nu :P



jisses, jag skulle aldrig palla fler än mina 2. men mina är ju innekatter också, så dom blir väl mer påtagliga då :D dina går ute?

2011-05-13 @ 10:03:50
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Therese

Naaw, Go du är då! Nu känns det faktiskt lite bättre:)

2011-05-13 @ 10:54:08
URL: http://inganamnkvar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0