Tisdag

Som om man inte har nog med dålig sömn redan så har jag inatt legat vaken för regnet, uh vad irriterande!!! Var så sur på mej själv när man vet att man snart ska gå upp, man är genom trött men kan inte sova för att det regnar? grr!

Jaja idag ser ut att bli en grå och trist dag, såna dagar som passar utmärkt för städ och tvätt alltså. Dessvärre innebär detta vädret att det är mer spindlar i källaren också av nån konstig anledning. Men men städa ska det göras iallafall, lika bra att passa på :) Får inte glömma prästen i eftermiddag heller och så ska jag ringa lite varstanns. Låter som en urtrist dag så det är tur att det är Desperate ikväll.

Jag har förresten ingenting att ha på fötterna på lördag, och när jag säger ingenting så menar jag det också för det verkar inte bättre än att jag har lyckats att få större fötter? Inte mycket men såpass att dom skorna som var precis förut är liiiite försmå nu. Så vad jag har som passar är conversen, gå skorna eller gummi stövlarna.. Känns som jag skulle vilja ha nåt "finare" i kyrkan för då ser väl alla hur man ser ut men sen kvittar det för på kalaset är det ingen som kollar skorna så då är det conversen som gäller. Jaja vi får väl se vad som blir, den som alla ska kolla på är ju egentligen Wilde och han kommer vara precis lika fin som alltid :) Resten av kläderna har jag klara iallafall.

Nej nu ska jag spana vidare, ta en sväng över internet innan vi drar igång och med städandet. 


 

Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

mina fötter har växt 2 stl sen mitt första barn haha så nu har jag 41..åh va rockigt..INTES

Converse funkar i alla lägen;-)



Lycka till på söndag! mysigt!

2011-05-24 @ 09:46:23
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0