och så var det torsdag

Idag började vi dagen med en promenad till Hörnan, mötte upp Sandra&Melina men vi blev inte kvar mer än en timme. Trötta små barn som behövde ut och åka vagn mer än dem behövde sjunga och barnens ord är lag så en liten promenad i solen innan jag knallade tillbaka hem. Hemma igen satte jag mej vid datorn och hade inga mer planer för dagen när Sandra ringde och hade inget att göra i väntan på Wille skulle sluta så hon kom hit och följde sen mej och handla inför dopet. Skönt att ha hjälp och att få det gjort..

Nu är vi iallafall hemma igen och utan fler planer för dagen. Bara vara! :) Förresten har jag fått jobb på midsommar nu, på bästa stödboendet och jag är så glad för som jag har saknat det stället. Har fått sammanlagt 3 turer där i juni och tyckte det var helt perfekt, kunde fått en 4e men näh jag kände att det räckte gott och väl med 3.

Fasiken var nåt mer men nu står det still, jaja bjuder på ett par bilder på dagens goa ungar sen ska jag dricka mitt kaffe och vräka kakor så kommer jag väl på vad det var..



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0