Lugnt och stilla

Bra beskrivning på denna söndag, hej långsamt! Fast ändå skönt. Men är inte van vid att det är såhär lugnt och stilla, skrutten har mest bara legat i babysittern hela dagen och kollat på playhouse disney och jag har små grejat, kollat tv jag med och suttit vid datorn.

Igår kväll var det samma visa, lika lugnt och stillsamt då med. Skrutten somnade vid 8 tiden, och jag satt vid datorn och kollade lite på tven. Beställde lite kläder till han med, kunde inte låta bli! Vi har helt bytt storlek nu och garderoben minskade men inte spyandet bara för det. Hursomhelst så är det fyra dregglisar på väg, en naturvit, en vit, en svart "jag <3 pappa" och en grön med vita stjärnor. Och en grå body med traktor, en grön body "glad" och ett par strumpor "cool". Och till sist ett par mjukis jeans. Grejerna kommer från strössel och jag kan verkligen rekomendera det stället (tror jag iallafall, haha) Billiga och roliga kläder. Gillar man dom på FB får man 10% också.


Nu väntar en vecka full i fart nu igen, vet inte riktigt vad som har hänt men det är fullt upp hela tiden och det går i 200! Men jag gillart, vill inte minnas hela Wildes baby tid med att vi satt hemma. Nä tacka vet jag föräldragruppen, massagen, hörnan och allt annat som händer och som man kommer att minnas :)
Imorn är det massage på förmiddagen och på kvällen blir det spår med Wilma i sjöbyn. Tisdag inget änsålänge, onsdag föräldragrupp på eftermiddagen och sjöbyn med Wilma på kvällen. Torsdag blir det Åmål och fika med Evelina och hennes lille Gabriel. Och ja sen helg igen tydligen?

Jaja nä nu överväger jag att fixa ihop lite mat, har rullat en tallrik med onödigt små köttbullar och till ska det bli pasta&gräddsås. Har dock aldrig gjort gräddsås men nån gång måste jag lära mej och den gången är idag. :)


Mysig sov-bebis


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0