Lördag

Denna dagen startades med en big suprise och det att klockan var 09,30 när jag vaknade och jag vaknade av mej själv. Plötsligt händer det eller hur var det? Hann upp och både klä mej och plocka ihop tvätt innan lilla hjärtat vaknade och med gemensamma krafter väckte vi stora hjärtat. Frukost i lugn och ro, lite plockande och sen dök en filur upp och köpte 850in. ÄNTLIGEN men satan vad jag inte gjorde en bra affär, bilkräket gick hur kasst som helst när killen skulle provköra så var bara att tacka och ta emot att han ens ville köpa den. Men även om jag nu inte är nöjd med affären är jag nöjd med att bilen är borta, en sak mindre att fundera över. :)

Blev ännu lite mer grejande här hemma sen innan det var dags att bege sig ut, lämna tillbaka gårdagens märkliga och inte vidare braiga film och sen hem till pappa. Satt ute och tjatade i solen, blev bjudna på grillat och sen fika på det. Härligt! :)

Nu är jag hemma igen, skrutten sover och hjärtat är tillbaka i sitt garage. Ska spana in om det finns något sevärt på tv och ja mer hinns väl kanske inte med idag? En bra dag har det iallafall varit :)

Är för övrigt riktigt sugen på lite shopping alá mej själv. Behöver nya leggins och några långa linnen. Garderoben är minst sagt inte vad den en gång var och jag lider brist på sköna kläder som passar i värmen.
Har även gjort en liten lista på allt vad skrutten behöver nu när det byts storlek igen. På den listan står ett par basbodysar, 3-4 kortärmade bodysar, 1 par tunna byxor och en till pyjamas i övrigt har han så han klarar sig. Blir en sväng om HM nästa gång vi är i Karlstad det och vad det gäller mej själv överväger jag en sväng om hm´s shop online. :)



Imorn ska jag förresten äntligen färga håret igen, hade dock behövt "tvätta ur" det mer innan men men får gå ändå jag blir iallafall av med utväxten. :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0