Igen då

Hemma igen efter en lyckat vuxen möte på banken, det gråa blöta vädret ersattes med underbart promenad väder och jag är på gott humör igen. Paketet med skruttens kläder landade i brevlådan och jag är så nöjd! Tipp topp minsann. Var väl mest bara det jag tänkte säga, jag var ju så tråkig imorse.

Klappar förresten den hopplösa hunden på huvudet och tycker hon varit duktig, gick ut ch gick med henne när vi kom hem från stads promenaden och hon trippade som en lite prinsessa brevid vagnen och vi träffade på en arbetskamrat och helt gäng med hundar. Wilma hälsade och betedde sig bra utan massa hoppande,skällande eller studsande. Enda lilla incindenten var ett ihoptrasslande med koppel men det har knappast med uppförande att göra. Kändes skönt att det var som vanligt idag med tanke på gårdagen..


Nej nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, inga mera måsten. Inte ens nån tvätt! :)

                    Mina underbara hjärtan som gör mej så lycklig.
 


 

Kommentera
Postat av: Denisa

det är från och till hur wilma beter sig här också. i regel är det ju alltid lättare att få henne att lyda ju mer van hon är i miljön/situationen samt hur många människor som är närvarande. hon är ju också mindre så det är ganska lätt att korrigera henne :)

2011-05-18 @ 09:04:30
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0