Fullt upp idag

Ännu en underbar sovmorgon, min 3e på raken&5e dagen som vi inte gått upp vid 4-5 tiden och med det börjar jag sakta men säkert känna mig som 24 år igen, halleluja! (Och ja jag anser att 8 tiden är sovmorgon, det var den tiden jag en gång i tiden gick upp när jag var ledig) ;)
Och nu undrar jag varför i hela världen vi har gått upp före tuppen i över månad när det var så här enkelt att ställa om? Jaja vi tar vara på det som är nu iallafall!

Idag är det häcken full som gäller minsann, klockan 11 ska Kurre till vetrinären. Har blivit något med han och han bara ligger. Trodde han varit i bråk först och det var efterdyningar av det men nu har vi börjat fundera på om han blviit påkörd? Blir iallafall en tur till vetrinären sen och så hoppas vi på det bästa. Med tanke på hur mycket den katten har varit med om när det gäller allvarliga kattbråk med infekterade sår, svullnader och smärtor, simtur i dyngbrun m.m. så han klarar säkert detta med!

Klockan 14,30 sen är det dags att träffa föräldragruppen igen och det är lika efterlängtat som vanligt. :)

Klockan 18 ska jag och Wilma återigen befinna oss ute i Sjöbyn för kurs, hoppas att hon ska vara nöjd med godiset idag så hon kanske uppmärksammar mej litegrann iallafall. Jisses hund till bojkotta både matte och belöningar.


En av Kurres gånger som skadad katt, hur såg han ut egentligen?? Stackare



Så här fin kan han vara gammel man


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0