Dagens goa 4 månaders kille





Dagen firas med provsmakning av mango-pure.



Hamnade mer på haklappen än i munnen, men vad gör det? Gott var det iallafall :)


Idag har vi varit på BVC för vägning och mätning, en välmående kille sa sköterskan :) Dom senaste måtten är 64,5 cm lång och 7490 gram tung. Inte konstigt att babyskyddet börjar bli tungt att bära!


Nu tar vi det lugnt en stund, kan behövas ibland. Skrutten sover middag och jag sitter här. Ikväll väntar Wilma träning och jag är tyvärr riktigt opepp på det idag, hoppas det vänder! I vilket fall som helst så ska vi träna inkallning och jag hoppas Wilma är medgörlig idag för det tror jag kan vara nyttigt för henne. Efter detta är dagen slut, greys, big brother och soffhäng bara som återstår.

Imorn väntar Hörnan med delar av föräldragruppen och det är alltid trevligt. Annars inga planer och vill inga ha, samma med fredagen. Planlöst och ska så få vara. :)



Nä kaffe tajm och en tur till.... ja gissa?              



(Och jag vill fortfarande ha lite respons till inlägget under, kul att se om det åtminstone skulle finnas en liten gnutta intresse. Vet ju att det finns läsare med barn så....)






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0