Bilder söndag&måndag


Provsmakar gröt och det var väl inte helt kladdfritt kanske?




Jag fick en liten påse polly utav mormor.

Idag kom namnnapparna, jag som trodde jag vunnit en napp blev glatt överraskad när det var 3 stycken =)


Så här fint blev det!


Kollar in nya nappen


SÅHÄÄÄR glad blev jag!


Nya pyjamasen landade i brevlådan idag, så fin så att!

Vi har varit på kalas för Christoffer idag


Inte ett dugg äckligt kan jag lova.

Förutom detta då? Igår var vi slappisar hela dagen lång, gott det :)

Och idag har vi haft fullt hela dagen lång. Babymassagen på förmiddagen, träffade Sandra ett par timmar och sen var det kalas tajm.

 Resten av veckan fortsätter nästan i denna farten, imorn Hörnan med Jessica, onsdag BVC och Wilma träning. Torsdag hörnan med föräldragruppen. Lördag marknad. 

 Måste försöka förresten få vetrinär tid till Tigern imorn också, stackarn mår inte alls bra. :( En efter en nu verkar det som. Älskade djur! Nu får resten hålla sig friska sen iallafall.

 


Kommentera
Postat av: Anja

Man blir så glad av att kolla på dina bilder. Ni har ju verkligen världens finaste o gladaste pöjk:)

2011-05-10 @ 10:06:40
Postat av: Sandra

Tack vad kul och höra :)

2011-05-10 @ 11:15:04
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0