Trög

Nu var det några dagar sen sist, så whats up?

Igår var vi på en Road trip till Uddevalla. Körde mormor och min morbror till sjukhuset där, medans dom var inne var jag ute på en långpromenad med Emelie i luren. Planerade helgen och spånade på om vi ska hinna en tur till Ullared innan hon ska ha bebis? Hoppas verkligen det för nu är jag riktigt sugen! Får se om allt klaffar och går enligt planer. :)

Idag verkar det bli en super fin dag så vad ska man roa sej med då? Tål att funderas på, en promenad är iallafall ett måste. Har varit vaken sen kvart i 4 för skrutten har hållt låda sen dess. Gick upp vid 5 för då började han bli gnällig. Puh dessa tidiga morgnar kommer ge mej ett fripass till PRO, igår somnade jag till Greys. Förstå hur jävla illa? Då är det liksom slut, botten är nådd och värre än så blir det inte. Jag somna till Greys? Nä det händer egentligen inte!

Nä nu vaknade skrutten igen, sömn är överskattat minsann. ;) Så söt när han ligger där och "pratar" och ler. Godaste!

Förresten hade jag skatteverket på min sida i år, gött!! Kommer perfekt det till sommaren och min 25 års dag. Då blir det kalas minsann :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0