Lördag

Inatt har vi sovit som prinsar och prinsessor, lovely! Vaknade pigg och utvilad vid 7 eller ja jag blev väl väckt men hursomhelst. Solen lyser, jag har gått från röstlös till hes och snart bär det av mot Karlstad för en heldag där. En bra dag helt enkelt!
Enda lilla sura skulle väl vara min jävla handled som har varit på bättringsvägen (trodde jag) men tjiii fick jag. Aj aj är det som gäller nu igen. =( MEN man kan inte få allt så...

Ska förresten förbi Stuven sen och köpa papp till blå rummet, nu ska det grejas igen minsann! Efter blå rummet står Wildes rum på tur och jag har helt underbara planer för hans rum. Kommer bli så snyggt! :)

Nej nu är det dags att krypa ur mjukisarna och försöka fixa håret, fixa bebben med och sen bär det iväg.























Jag vill ha vår! Och nyklippt hår...






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0