Liten klump

Igår blev visst inget uppdaterat, hade annat för mej. Förmiddagen bestod i ett besök hos BM, sån där efterkontroll. Fick svara på en massa frågor och så pratades det lite allmänt. Nu var alla bebisar ute också så snart dags för föräldragrupp igen med och det ser jag fram emot!

Sen var vi i princip hemma och vände, bytte från bilstol till vagn och tog en promenad till pappa. Där bjöds det på goda semlor och kaffe. Wilde somnade i mitt knä och hade sin första hemska mardröm/sömn upplevelse, han sov liksom halvliggandes mot min arm men nånting fick han att "välta" framåt och sen gråt han. Usch så han grät aldrig hört nåt liknande och det gick heller inte att väcka han. Han sov dock lugnt vidare efter den episoden, lilla skrutt ungen <3

Idag började vi dagen med att sooooooova! Gick upp tidigt som vanligt men han somnade om efter en stund så jag bestämde mej för att se om inte jag kunde får sova en halvtimme till jag också så vi smög upp. Ja den halvtimmen blev över 3,5 timmars förmiddags sömn. Vaknade kvart över elva och blev ganska överraskad vill jag lova. Men det var gott att sova :) 

Sen var det dags för BVC, han växer som han ska och är numera en liten klump på 5415g och mäter 58 cm. Läkaren var där för att undersöka honom också och allt såg bra ut, bra bebis vi har! :) 
På väg hem tog vi turen om Therese på jobbet och det blev en liten trevlig fika stund.   

Imorn blir det 3e dagen på raken med besök på sjukhuset, ska träffa en arbetsterapeut ang handleden och förhoppningsvis få nån slags hjälp nu. Hon trodde sej veta vad det var så det så jag håller tummarna och hoppas så jag kan få bli bra igen..






Kommentera
Postat av: Denisa

hehe tackar :)



Hoppas dom kan klura ut vad det är med din handled! Gör det ont jämt eller kommer de i perioder?

2011-03-10 @ 07:55:18
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0