Helgen..

Gårdagen började med att det mesta som kan gå fel gick fel, tappade Wilmas fulla vattenskål i golvet,välte ut skräpkorgen, misslyckades med att koka ägg med resultatet att jag fick löskokt ägg över hela bänken. Avslutade min misslyckade förmiddag med en rejäl vurpa på isen när vi var ute och gick. Murphys lag antar jag? Men det slutade iallafall där!

Eftermiddagen/kvällen bjöd på en trevlig spontan tur till Karlstad, Stuven, Ikea och en sväng på Ica. Golv,tapet,belysning och matta inhandlat till biorummet bla och lite annat smått.. Var hemma igen vid 9 tiden, fixade mat och somnade på soffan.

Dagen idag innebär inga större utsvävningar, en lång promnad i solen och andra roliga lördagsnöjen såsom tvätt&städ är väl min tanke.  



Sunshine i dubbel bemärkelse, solen i ansiktet och ett jätte smajl på det! :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0