Frädag!

Yes helg igen då och denna helgen ska det hittas på roliga saker, äntligen! :)

Imorn förmiddag ska jag och Jessica spana in barn-loppisen på medis, se om man kan göra något fynd. Jag har fått för mej att jag vill ha en bumbo-sitter så ska se om man kan fynda en sådan =) Ingen lust att köpa en ny eftersom jag inte vet om Wilde skulle gilla den.


Sen är det söndag och efterlängtad barnmässa, blivit lite ändringar så bara jag och Emelie som åker. Kommer helt klart bli en trevlig dag!

Senare idag bär det av till Karlstad för storhandling, alltid lika gott de.

Förresten ni vet jeansen jag hade beställt? Hade köpt dom 2 jeans storlekar större än jag hade förut i tron om att det nog skulle vara perfekt nu. Men när jag skulle dra på mej dom så fick jag dom knappt över vaderna och efter en massa slit heller knappt igen dom. VA? var väl min tanke, är jag så tjock? Tills jag bestämde mej för att mäta med ett par av mina gamla jeans. Dom nya jeansen var exakt lika breda i midjan och ett par centimeter smalare i både vad och lår. Och den stora frågan nu är om jag någonsin kommer bli smal nog att komma i mina förstora jeans? Jävligt trist iallafall för var väl ett par jeans att ha nu jag var ute efter och behövde!  :S 

Nej en kopp kaffe till skulle nog sitta bra, och så ska jag motionera diskmaskinen en sväng. Väntar på posten också, kanske kanske får jag happy besked. :)







Kommentera
Postat av: mli

Men vad tråkigt att dom inte passade!!

Så himla typiskt!!



Köpte en ny vårjacka igår som jag är super nöjd med :) Letade som en galning,, länge,, innan jag hittade den :)



Såg att du hade bild på en orkide ,, på Plantagen säljer dom 2 stänglade brudorkideér för 49.90 nu !!

Tänkte kanske om vi kunde åka förbi där på hemvägen eller nått på söndag!?

Vi kan ju se då vad vi orkar och har tid med:)



Ser iaf fram emot barnmässan,, var inne och kollade deras hemsida och vad många olika utställare det var då!!

Såg också ett seminarium jag skulle vilja titta på om hur man gör första hjälpen på barn och sånt:)

2011-03-25 @ 10:52:08
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0