Dagens dag

Börjar med scrap-mässan, det var mycket folk, det var trångt och det var varmt. Det fanns mycket fint att titta på och för köpa med för den delen. Men jag köpte bara 2 papper, blommor och ett litet ark med  bokstäver. Fick dessutom ett fin fint paket från Creative club vid inträdet, säkert värt 3 ggr så mycket som inträdet.
Både jag och Jessica var väldigt överens om att mässan var bra men vi återkommer nästa år med mer pengar och utan barnvagnar :)

Vidare en tur till Rusta, köpte en lampskärm så när jag kom hem var det bye bye julstjärnan. På tiden?

Även en tur till Stuven och satte min egen styrka på prov. Wilde med bilstolen i kundvagnen, 3 rullar med papp, 15l tapetlim, 2 roller set och 2st 2,5l färgburkar och jag tog mej till kassan. Burkar i händerna, rullarna balanserandes ovanpå vagnen, limburken framför mej på golvet. Jo det var nog en syn! Skulle egenligen bara ha en färgburk men upptäckte att exakt den färgen jag ska ha till Wildes rum var på extra pris för 29:- så hade väl varit ganska dumt att åka hem utan va?

Sen mot Kroppkärr och hälsa på Therese och kolla in deras fina hus. Eftersom dom är mitt uppe i renovering satt vi på varsin stol i köket, fikade och tjatade en massa. Det var trevligt! Vid detta laget började dock Wilde bli lite masig, lång dag för han men gick ju bra ändå. :)

Masandet fortsatte hemma men efter massa kramande och mys i soffan var ordningen återställd och nu busar han i babysittern. Jag är trött,har ont och inväntar Melodifestivalen&älsklingen och längtar efter att äta&sova. Var visst jätte sliten kände jag. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0