Torsdag

Torsdag,torsdag,torsdag hela dagen. Huja det åskar och det har sig fram&tillbaka och jag gillar INTE! Inte sen den gången det slog ned i Nysäter, innan det kunde jag tycka att det var rätt mysigt men nu slår hjärtat extra slag och jag bara väntar på att det ska smälla högt i huset :S

Annars då förutom vädret? En ganska tråkig dag, vädret är ju inte så rockigt och inga planer har vi. Eller jo soptippen i eftermiddag men hej det känns inte som nåt hurra för även om det är gott att bli av med skräp.

Igår hade vi iallafall en riktigt trevlig dag. Hade huset fullt i mammor&bebisar mellan 11 och 16. Tänk timmarna går så fort när vi ses? Efter det tog jag och skrutten en tur på stan och han fick sig mera sommarkläder vilket var väldigt välbehövligt för han ägde varken shorts eller några korta bodysuits. Och endast två sommarpyjamaser så det behövdes också mer.
Vet inte riktigt hur jag bar mej åt men för drygt 450:- fick han 3 bodysuits, en kortärmad body, ett par shorts och två sommar pyjamser. Det får jag vara nöjd med va? :) Förresten på tal om skrutten och kläder verkar det som värmen får han att spy mera? Det har varit ganska lugnt på den fronten i några dagar och det har bara gått 3-4 ombyten per dag men hej och hå vad han tar igen det nu. Igår förbrukades sammanlagt 8 ombyten. Det är ganska mycket kläder på en dag det. 

Igår landade den fula älgen i brevlådan med, gjorde omedelbar succe men jag kan inte förstå vad designern tänkte med för fulare har jag nog aldrig sett. Men som sagt succe och är Wilde glad så är jag glad ;)




Älgen,Skrutten och dom nya kläderna =)


Kommentera
Postat av: Mli

men vad stor älgen var irl !! Trodde den skulle vara mindra :)



vad mkt kläder du fick för dom pengarna!!



Hehe det var samma här också,, hade inga sommarkläder alls ju..

Har köpt 1 klännig och ett annat set och sen kortärmade bodys än så länge.

men måste köpa mer när jag kommer till stan!



Det blir jätte varm och svettigt att amma på dagarna när det är så här varmt :/

Och ammar henne ganska ofta med och speciellt nu i värmen..



2011-06-09 @ 14:19:08
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0