Tisdag

Besöket på BVC igår gick bra, liten är en stor kille på hela 68 cm och 8240g. Vaccinet var uschligt precis som sist och den blicken han gav BVC sköterskan sen på det haha. Ja jag säger då de! Märkte inte alls av mycket biverkning denna gången. Inte som sist iallafall. Han var lite gnällig igår kväll när vi var ute i Hög men somnade på en kvart efter vi kommit hem och sov sen hela natten. Idag gnäller han lite vid blöjbyte (av och på med byxorna) men om man stryker han över benen skrattar han som en tok så han lider nog inte värst. ;)

Efter det besöket igår rejsade jag ner till Åmål och fick en annan laddare till telefon och sen handlade jag på Eurocash med mormor som sällskap. Skrutten fick ett 3 pack Nalle Puh strumpor av mormor :) Och jag köpte en massa rolig mat till han, igår testades rödspätta och MUMS tyckte han om det :)

Hem en sväng efter det, lite mat och fix innan jag åkte till Hög och äntligen fick träffa Emelie och Nova. En så liten sötis! Tog kort på henne och Wilde tillsammans och det är lite storleks skillnad om man säger så :) Vi planerade en shopping tur till Karlstad nästa måndag, inte för att jag direkt ska shoppa men ska iallafall köpa matbord till skruttens matstol och lite annat smått på Ikea. Är kul att bara åka iväg.

Idag är det en grå och tråkig dag, tog flera timmar innan jag ens kände mej vaken. Sommaren kom tillbaka!!! Vi har iallafall varit en tur till mamma på torget och hon hade köpt 3 så fina bodisar till skrutten :) Annars inte mycket, som sagt är det grått och trist. Nä nu väntar vi på morgon dagen istället då vi ska åka till Långserud och umgås med mammor&bebisar. Ska dock bli himla intressant att se hur vi ska få plats i bilen men har massa brillianta planer hur man får plats med 2 vuxna, 2 babyskydd och två vagnar i en bil. Skam den som ger sig, jag tror det ska gå.  :)


Fina


Stor&Liten



Kommentera
Postat av: Gitsie

Vad söta de är. :)

Lät intressant det där med allt ni skulle få in i bilen, lite bilder och en rapport sen kanske. ;)

2011-06-14 @ 15:15:57
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0