Några dagar

Nu var det några dagar sen sist så dags för updatering. I måndags hade vi en himla härlig dag tyckte jag, var ute på stan. Kollade på barnkarnevalen och tillbringade nån timme i kanalparken. Var bara hemma och gav Wilde mat en sväng så åkte vi till Andreas och jag fick mej min tatuering. Ett litet tips sådär bara är att försök inte bli tatuerad utan att äta innan, efter första strecket på stjärnan började jag må skumt och efter andra strecket var det gränsfall till att jag skulle spy. Lyckat värre och jag kände mej som en MEGA tönt minst sagt. Men efter en tunnbrödsrulle&coca cola var jag redo igen :) Förstår inte ens hur jag kunde glömma att äta på en hel dag? Skyller nog på värmen!

Igår var det mest en hemma dag, var ute och handlade lite på förmiddagen annars hemma. Hade älsklingen hemma på lunch och det var minsann trevligt med lite omväxling och lunchsällskap =) Mormor var här en sväng och planterade om mina tomat plantor också så nu ska dom växa mirakulöst tydligen. ;) Började att greja lite sen men fick världens hemskaste huvudvärks attack och blev liggande på soffan. Tur att barnet är så snällt! La han på mej och han somnade och vi fick nog en timmes sömn och när det var dags att vakna var huvudvärken bättre. Två ipren botade det sista och så drog jag igång och städade lite inne medans älsklingen tog utsidan. Grillat och Desperate avslutade dagen. 

Idag har vi vart vakna med tuppen så fast klockan bara är 8 har jag hunnit med en massa. Skrutten sover sin morgon-sovning nu och jag ska snart hoppa ner och byta i maskin. Vid elva kommer mammor&bebisar och jag hoppas vi ska kunna sitta ute och njuta av fint väder men är allt grått nu? Har dock lärt mej att mycket kan hända på bara några minuter så -solen komsi komsi! =)

Idag har Wilde namnsdag han, inte för att jag vet i vilket land för inte är det sverige men i vilket fall som helst så är det hans namnsdag idag om man söker på Wilde. :)


Go&Glá bebis


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0