Fredag

Idag har det gått i ett hela dagen lång, härligt det =) Började med en tur till soptippen, det är allt ett jävla ställe det där. Visst bra att sortera såklart men jag tycker dom går lite väl långt och är väl vrånga. Allt ska sorteras in det minsta, granskas och inget får slängas i säckar eller påsar. Jaja vi kom därifrån med så småningom, åkte till Åmål. Köpte oss stolsdynor och vaxduk. Åkte till syrran och hämtade två resårmadrasser hon inte skulle ha kvar. Hem sen..

Skulle göra iordning ute när jag kom hem och hej ögonmåttet säger jag bara! Vilket skämt, pyttepytte dynor hade vi köpt så dom ska lämnas tillbaka. Dessvärre hade vi köpt matchande vaxduk och den går inte att byta eftersom den är tillklippt åt oss.

Fixade sen lite mat och sen blev det en spontan tur till karlstad för älsklingen skulle ha ny bas till chevan. Passade på att hämta skruttens tapeter och gjorde även en tur in på barnenshus där det blev ett två pack med lite roligare MAM nappar inhandlat.

Hem sen, fixade ordning i sovrummet. Bytte resåmadrasserna, vädrade, dammsög och bäddade rent med sängkläder som torkat ute. Kommer bli underbart att sova sen =)

Förutom att ha farit och flängt hela dagen är jag sjuk för visst fan skulle det bryta ut. Lock i öronen, snorig som bara den och tung i huvudet. Ingen feber än så det hoppas jag på att slippa, förkylningar är allt ett jävla påhitt. Måste vara ett jävla produktionsfel?

Skrutten har varit en mysbebis hela dagen lång, vi har verkligen en toppen unge! Han är på så gott humör hela tiden, så lätt att ha med överallt. Bara han får vara med och hålla koll på läget är han nöjd.


Redo att åka




Förresten kolla vilken mysig filt jag (Wilde) fick idag? Från bäbiskläder. Kan konstatera att jag nog aldrig fått så mycket saker gratis som sen vi fick Wilde. Det har varit babyboxar, blöjor, proppfull libero-skötväska, nappar, kläder&tidningar, hygienartiklar, värdekuponger och rejäla rabatter. Och för att inte tala på alla saker vi fick på barnmässan som uppskattningsvis var värt ett par tusen. Det är iallafall riktigt kul att kunna testa på massa olika produkter, man hittar alltid nån favorit eller nåt som är lite bättre.

 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0