Fredag

Dagen brörjade med dunder&brak, fi fan! Nu har det väl åskat så det räcker och blir över för resten av sommaren?

Trött är jag idag med, stoppade skrutt ungen i sin egen säng igår kväll och tjaaa visst han sover i den men det är inte nån lugn och fin sömn så när klockan var 3 flyttade jag tillbaka han till våran säng igen. Tänkte att det kanske var skönare&svalare att sova i egen säng men så var visst inte fallet, han vill ha tryggheten mellan mamma&pappa, då sover han lugnt och gott hela natten <3 Och för egen del så tycker jag en hel natts sömn är det bästa för oss alla så han får gärna sova där. :)

Soptippsturen igår blev ganska trevlig den för vi åkte till Åmål efteråt, bytte dom små dynorna och inhandlade nya dynor. Köpte även värsta tuffa plaskpoolen till skrutten så nu vill vi ha varmt igen. :) Avslutade med en tur på Eurocash och lyckan var gjord när jag hittade MAM nappar med bilar på. Och med det så har han nu mer nappar än en bebis möjligtvis kan tänkas förbruka inom en normal bebis tid men vad gör det? Vill nog påstå att nappar kan man inte få för många av ;) Och inte lär detta vara sista napparna heller för blir nya varje gång jag hittar några med nytt mönster.

Idag var det som sagt fredag iallafall, jag ska ta ett litet snabb städ här och sen får det bli att åka till affären och inhandla fika för lite senare idag kommer Jessica hit. Annars inga fler planer för dagen, härligt med helg på gång igen men även den är utan stora några planer. Eller ja soptippen imorn igen då medans vi har pappas kärra här. Huja vad skräp vi dras med, men är efter både ved, altanen och diverse renoveringar så kanske inte så konstigt.


Tuffaste plaskpoolen =)




Kommentera
Postat av: Mli

Men vilken rolig pool!



Vilken himla tur :) så mkt kläder brukar man inte få :)

Ja vi får ta en shopping tur till veckan kanske eller veckan efter !?

Ska se vad jag har att göra så kan vi bestämma nått :)



Det känns jätte bra att åka hem :)

Ska bli skönt att få komma hem till våra grejer och få använda allt med :)

Enda som jag måste fixa snabbt är en babysitter.

Vet inte hur jag ska klara mig utan det ..

Den är så praktisk..

Men ska kolla på blocket om jag hittar nån bra där :)



2011-06-10 @ 11:12:43
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0