Dagen

Har haft en riktigt bra dag, tog en promenad i solen på förmiddagen, sen en svängom med gräsmattan. Puh i värmen men nu är det iallafall nästan klart. Sen bar det av mot Åmål, plockade upp mamma och vi åkte till Eurocash, skrutten fick så fina saker av mamma. En bambino skallra och ett super härligt set med filt, kudde och mjukis bil. :) Vill verkligen ha Eurocash i Säffle, deras baby sortiment är helt otroligt bra och finns inget ställe som slår dom helt klart. 
Var upp till besiktningen med älsklingens bil, gick väl okej inget blankt papper men kunde varit värre. Hämtade sen tårta och hem till mamma för att fira brorsan, självklart var hans present kvar här hemma så den får han på lördag istället. 
Skrutten har varit på ett alldeles strålande humör trots värme, men när vi kom hem var han lite olycklig igen. Stackars liten, men nu sover han så gott så. Fick förresten min födelsedags present i förskott från mamma så imorn ska jag SHOPPA! Fick alltså pengar, och har redan en plan som heter leggins, en klänning jag sett på H&M och ett vitt linne.


Skrutten snackar, han säger ba-ba-bo-va-ba-ba-booo. Han har pratat som en tok hela dagen, och han hade såååå mycket att berätta för mamma idag. Inte tyst långa stunderna där inte.




Det otroligt fina setet måste jag visa upp såklart


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0