Åhh nej...

Vaknade med ont i halsen, fy... Vill verkligen inte!! Sist vi var sjuka tog det 1½ månad innan vi var helt friska, bläh! Har dessutom inte tid med sånt tjafs, imorn ska vi städa ute och åka till soptippen och på lördag ska jag jobba. Nä jag vägrar helt enkelt. Lite positivt är väl att Skrutten inte verkar bli nåt sjuk iallafall men det värsta är väl att han antagligen blir det om det bryter ut på mej.

Tänker åka och köpa godis, kolla film och låtsas att det är lördag idag. Är dessutom iallafall änsålänge sånt väder. Godis&film väder.

Igår hade vi iallafall en toppen dag med mammor&barn på Catrines altan, blev en massa timmar. Gick hemifrån strax före tio och var hemma igen vid 4. Nästa gång ska vi ses här och jag hoppas det blir fint väder så vi kan sitta ute då med. Mycket trevligare =) Väl hemma sen plockade jag ordning lite ute på trappan och sen vankades det grillat och Greys anatomy. En bra dag var de.

Har skickat en massa bilder för framkallning idag, betade igenom februari&mars och nästa gång ska jag ta april,maj&dopet. Vad mycket bilder jag har på våran skrutt, kommer inte ens att kunna framkalla alla för det är så enormt många utan får välja ut dom bästa. På tal om bilder har han blivit en riktigt linsslus, så fort jag tar fram kameran gör han miner, ljud och drar igång och busar <3




En mysig favorit bild, han ser ut som en nalle.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0