Lördag

Idag har det tillbringats några timmar ute i solen, gick mot stan redan vid halv 10 tiden när det var dags för Wilde att vila. Gick och kollade lite i affärer, bara tog det allmänt lugnt och njöt av solen. Vid halv 12 kom Jessica och vi tog en fika på Holgers. Sen var det dags att trampa hemöver igen.

Väl hemma sen var det tvätt och städ på schemat. Måste säga att jag är väldigt nöjd med våran tvättmaskin, 15 minuter för en maskin barnkläder på 30 grader och 1 timme för en vanlig full maskin. Lite skillnad mot den förra som tvättade i 1 timme och 40 min oavsett grader/halv/full maskin. (På tal om tvätt slutade Wildes klädförbrukning på 12 ombyten igår)

Nu är det bara drygt en vecka kvar tills jag ska jobba i 2 månader också. Det är minst sagt med kluvna känslor, självklart vill jag att älsklingen ska vara pappa ledig men det är ingen hemlighet att inte direkt älskar min tjänst. Jaja det är två månader det gäller nu så och det är en bra grupp att jobba i men som sagt gillar jag inte tjänsten i sej. 

Veckan som kommer är iallafall fulltecknad med trevligheter och det gillar jag. Måndag blir det Babyträff hos Therese, på tisdag åker vi eventuellt till Karlstad, onsdag blir det fika med mammor&bebisar, fredag gör jag och Emelie Karlstad och lördag ska vi på kalas för Wildes farmor. =)



Dessa godsakerna köpte jag för mitt presentkort som jag hade på Önska. (Desutom fick skrutten en liten leksak för det blev lite över) :)




Dagens gosunge <3


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0