Kasst

Dåligt med uppdatering, har verkligen inte haft nån lust alls men nu gör vi ett försök.

Vad har hänt sen sist då? Tvättmaskinen har gått sönder, träffat mammor&bebisar, jag har blivit gammal, varit på Duse och ätit, jobbat 2 dagar på bästa Nytorget, varit i karlstad med mamma&tomas och inhandlat en ny tvättmaskin, tvättat femtielva maskiner och har fortfarande femtiåtta kvar, (5 dagar var max vi klarade oss utan kan jag meddela.)

Fyllde år gjorde jag som sagt, fick lite mer presenter förutom det jag fick på kalaset. 

Cafestolar&Bord i samma serie som det stora av Pappa&Ingela
Pengar&Trisslott av min faster
En Sony ericsson Xperia av älsklingen (&Wilde)

Tappade bort alla telefonnummer i bytet av telefon, har dom på simkortet men står att sim kortet inte kan läsas av telefonboken (inte förvånad då simkortet är 7 år gammalt) Men hursomhelst så vill jag gärna ha lite telefonnummer, så om du tycker att jag borde ha ditt nummer får du gärna skicka ett sms eller så :)

Idag är det lördag, jag är ensam hemma och tycker ärligt att det är pisstråkigt! Jag är på ett riktigt uruselt humör både idag och igår, men det går nog snart över. Hoppas iallafall att dom har det toppen Västerås, fint väder och roligt. Även om jag sa att jag hoppades det skulle regna och vara tråkigt ;) Själv ska jag försöka göra nåt vettigt av denna dagen, får åtminstone försöka ta oss ut en sväng om nu inte solhelvetet går och lägger sig igen för nu blev det mörkt :S



Fina fina unge när vi var på väg till Duse i tisdags.


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Är också ensam hemma..hatar o va det på lördagar!! Han stack ut o fiska halv 6 imorse. tröööööök!



Vi får hoppas våra lördagar blir bra ändå =)))



Fin han är W <3

2011-07-09 @ 10:54:16
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Mli

Siken snyggign då ;)



Ja håller med presentkort är skit bra ;)



Ja visst för min del så är det lungt :)

Jag följer med dit du vill ;)

Ikea behövs verkligen ,, är alltid nått som behövs där ifårn ;)



Ja snuttis är jätte mysig,, ångrar att jag inte gjorde som du och köpte 2 st ;)

Hon gillar gymmet men kan inte säga att hon älskar det .

kankse blir mer och mer intressant, det var många roliga figurer som låter och sånt iaf :)



2011-07-09 @ 18:28:36
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja visst var den fin :)

Köpte den på H&M för 150 kr på rean, hade kostat 399 kr från början så det var ett kap med ;)



Nej det hade inte alls varit dumt att ha två st snuttisar ! Hon gilllar sin sån med :)

Så urmysigt det ser ut när hon ligger och mysier med den :)



En fika kan vi allt få till :)

Ska iaf stanna hos mamma en helj eller nått :)

2011-07-10 @ 22:48:01
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0