Några rader

Här står det stilla....

Igår fick jag tag i på min fotölj, ett fynd ifrån erikshjälpen. Ful som stryk men vad gör det när jag ändå ska ha mina gamla överdrag på? Jag är iallafall nöjd och det vill jag lova att Kurre också är för han fick sej en ny sovplats :)
Mer igår så var jag redig och bakade en massa mera bullar. Tror det blev sex eller sju påsar, gott att ha och nyttigt är det med hembakade bullar. Ni vet inga tillsatser och konserveringsmedel där inte ;)

Idag trotsade jag vädrets makter och gled hem till Jessica en sväng, hon fyllde år igår så hon fick present och jag blev bjuden på tårta :) Satt och tjatade en massa och planerade framtiden såsom Scrapbooking-mässa, barn-mässa, me&i party. :) Kommer bli trevligt det!

Nu är jag hemma igen, ska nog kolla några avsnitt Brothers&Sisters innan jag tar tag i och fixar lite här hemma.



 

 


Kommentera
Postat av: beckis

haha härligt att bullarna inte är mindre onyttiga utan rent av nyttiga, för att dom är hembakade! :)

2011-01-06 @ 22:40:40
URL: http://nogg.se/beetlejuice
Postat av: Denisa

hehe jo jag förstår det. Tycker det är allmänt jobbigt att höra folks synpunkter, och så när man väntar bebis också.



Jo jag har läst att det kan ändras så jag var lite nojig för hur det skulle gå i år. Men logiskt sätt borde det ju inte förvärras om det typ inte händer något under kommande år som hon förknippar med smällande? Jag vet inte :)

2011-01-06 @ 23:17:50
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: mli

Ja den dressen är verkligen underbar!!

Älskar den! Köpte den på H&M-rean 100 kr för tröjan och 100 kr för byxorna:) Tog en stl större också så kan nog ha den ganska länge,, hoppas på det iaf;)



Vad fint ni har gjort iordning till liten :)

Gillade skötbordet skarpt:)

2011-01-07 @ 07:53:49
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0