Måndag

Igår kväll spökade nog magen på bebben och han var inte nöjd på hela kvällen men sen när det väl blev natten och han somnade var allting bra sen. Men ja så ledsen som han var igår har han nog inte varit på hela tiden vi haft han.
Idag har han varit en bök bebis och inte velat vara själv nånting alls, lilla hjärtat! Han somnade 45min innan vi skulle vara på BVC så då fick det gå undan för mej!!! Ut med vovven och allting annat som behövde fixas. Det är ovant att vara själv! Väl på BVC sen var han lite ledsen igen men efter mat så var goaste bebben tillbaka och sen dess har han varit sej lik. Nu sover han gott och har sovit sen vi kom hem.  

På BVC var allting bra annars han går upp i vikt som han ska, har växt 1 centimeter och fick dessutom beröm för sin fina huvudform.
När han föddes vägde han 3665g, vid andra vägningen 3390g (dom går ner första dygnen innan dom börjar äta normalt) och idag vägde han 3860g.

Förresten har jag kommit med i en kampanj på Buzzador, en kampanj med bepanthen för bebisar. Någon som vill vara med och testa det? Säg till isåfall :)

Nej nu börjar bebben och vakna till liv så lika bra att jag avrundar här. Borde försökt fått i mej nån mat nu med men så blev det tydligen inte, inte lätt inte! Men har iallafall ätit frukt och makalösa kakor idag så ;)


Mysigt i bilstolen med åkpåsen och mycket smidigare än overallen måste jag säga. En bra åkpåse jag köpt tror jag bestämt :)




Kommentera
Postat av: beckis

"fin huvudform"? antar att det är något bara en mamma kan uppskatta ;)

2011-01-24 @ 18:52:53
URL: http://nogg.se/beetlejuice
Postat av: Blomman

haha, de roligaste är att de e från en tidning, aftonbladet tror ja. Tydligen va de nån "smarting" som hade kollat o fördjupat sig i de, o sa att detta kunde va de rätta!

2011-01-25 @ 10:30:00
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Haha men verkligen ! Men vet ju inte riktigt hur mkt detta stämmer heller, men det verkade som att de va så här. Men jag är fortfarande skytt, enligt mig sj : )

2011-01-25 @ 10:53:16
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Denisa

Så fin han är!

2011-01-25 @ 11:02:11
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0