Godnatt saga...

Det står fortfarande stilla......

Dagen idag har varit lång, påbörjades med städning och ett antal avsnitt Brothers&Sisters. Senare en tur till Kappahl med målet att köpa en present till Marina men jag kom därifrån med ett par mysiga pälsiga beige uggs till mej själv istället. Prissänkta från 249:- till 79:- så kan säga att det var som hittat då jag dessutom har gillat dem sen jag såg dem första gången. :)

Vid halv sex sen var det dags att styra emot Långserud och Marinas 18-års kalas, det bjöds på smörgåstårta,tårta och fika. Allt smakade gott och det var trevligt att komma iväg en sväng.  När kalaset kom på tal första gången hade jag en liten förhoppning om att vi skulle fått gå på kalas med bebis med oss men så blev det ju inte.  Nu håller vi tummarna att det blir denna helgen iallafall!!!!!
Dessutom är vi numera sist ut också, nu har alla andra fått sina små! Okej nej inte dom som ska ha senare i vår men av alla som skulle ha runt nu.



Annars inget mer tror jag?  



 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0