Gillar

Idag har vi tillbringat dagen i Karlstad, shoppat lite smått&gott och kan man annat än gilla? Ikea där det inhandlades korg till expedit hyllan, tavelhylla, ramar, barnvakt och en ännu flera handdukar till spybebisen. Och såklart doftljus det köper jag nog varje gång jag går in där?

Efter en tur på biltema så var det dags för bergvik, rea på carlings och jag hittade såklart en jättefin tröja på 50%. Grinade ganska rejält när jag gick därifrån utan för ansåg jag inte hade råd att handla till mej själv, tills jag kom på att jag kunde handla Wildes kläder med mina HM bonusar som jag hade tänkt spara. Smart där! Wilde fick sej en grå dress, 2 pack strumpor och inte så fina men nödvändiga vantar sen gick vi tillbaka till carlings och köpte min tröja. :) Även älsklingen shoppade loss och fick sej ett par jeans och två tröjor.
Förutom detta så handlades bara mat i massor.

Väl hemma sen var bebben jätte ledsen men ikväll tog ledsamheterna slut ganska fort och nu sover han så gott i babysittern. Och jag är så glad att han slipper vara ledsen ikväll.

Så gulligt med Born 2011 tycker jag, står det även på den röda grejen på drag kedjan på tröjan. Vantarna tyckte jag verkligen inte om men fanns inga andra och han blir så kall om händerna när vi är ute på promenader.

Dagens Wilde i sin fräna bodysuit. Och handdukar kör vi till det mesta nuförtiden, i babysittern, i vagnen, som kudde etc. Vita handukar 2:- på ikea får nog anses vara ett av dom bättre köpen. ;)


Kommentera
Postat av: Jessica

Missunsamma änder?! haha ja det lät roligt du :P

Ja, fast mjukglass har jag inte testat än, tyckte det var sisådär 20 grader för kallt för det, ha ha.

2011-01-31 @ 14:33:54
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Denisa

Tycker du att den fungerar då? :-) Vart köpte du den?

Sugen på en blomma som luktar mest faktiskt.



Vart brukar ni handla mat i Karlstad? Gillar prisvärda matvaruaffärer jag... finns city gross?

2011-01-31 @ 22:35:04
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack du! :)

Ska ni döpa Wilde?

Är nervös för att det ska bli samtidigt, vill ju vara med på lillkillens dop också :)



Visst är ikeas handdukar bra? Guld värda! ha ha

Sen fungerar de perfa till städning när barnen blivit större ;) ha ha

Kram

2011-02-01 @ 06:39:09
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0