Årets första

Gårdagen var mysig gjorde mat och sen kollades det på en himla massa filmer då det kom flera bra på raken på TV. Kollade även en som fanns på datorn, as rolig film med Adam Sandler men har inte en aning om vad den hette. Sen vart det dags för tolvslaget och vi satt bara inne och kollade ut på allt smällande och blinkande. Wilma var helt ko-lugn genom allt smällande, bara lite nyfiken men inte rädd våran goa lilla fröken. Sally däremot verkade faktiskt lite orolig.
Efter det en film till och vi kom i säng vid 2, just då innan vi skulle sova fick jag sådära mera ont igen och tänkte att nu kanske!! Och la mej med ont och hopp om att vakna snart igen. Jo men tjena jag vaknade kvart i 1 idag och inser att jag sovit bort årets första dag. Helt sjukt det är verkligen inte likt mej men är väl så att det är kroppens sätt att ladda batterierna. För det senaste har jag varit vaken till ungefär 1-2 varje kväll/natt men inte för den sakens skull sovit längre än 10.

Dagen idag då? Ja den lär inte bjuda på några värre utsvävningar den heller. Ont i huvudet har jag men det kan nog bero på för mycket sömn och sen har jag fortfarande mera ont. Trött också hur fan det nu kan gå till, eller kanske mera energilös än trött?
Hoppas det går massa bra filmer idag med då är dagen räddad, men den turen ska man väl inte ha?



Öppnade "lilla" choklad lådan igår, mums där fanns det mandelcross som är den absolut godaste chokladen. Sen var det soffhäng på 12 slaget som gällde för mej, älsklingen och hunden. Kolla Wilmas underbar stil på andra bilden!! Tills sist tröttnade hon på allt smällande och blinkande så hon stoppade huvudet under bordet istället.

Förövrigt tror jag detta kommer att bli ett grymt bra år, säkert slitsamt många gånger men det klarar vi! Jag ser framemot 2011 och vad det ska ha att bjuda på för äventyr. ♥


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0