Torsdag

Här står det ganska still för stunden, är fortfarande hel knäpp i min högra handled. Var iväg till vårdcentralen igår och fick träffa en mindre bra läkare som inte visste vad det var och ordinerade en skratt retande behandling. Undrar om det hade skadat att 1. Undersöka ordenligt? 2. Föreskriva en passande behandling? Ja ja får gå så här några dagar till så får vi se vad som händer. Men inte kul att ha konstant ont och på det sover jag sämre för vaknar så fort jag råkar röra på handen. Dessutom känner jag mej lite låst, två helt fungerande händer är bra att ha tillsammans med liten bebbe kan jag lova..

På tal om liten bebbe så växer den lilla så det knakar!! Flera av hans bodysar börjar bli korta i armarna och ska läggas undan så nu minsann har vi börjat nalla i lådan med storlek 62. Dom som är från lindex är lite mindre i storleken så dom kan han ha nu. Lite breda och lite långa men ganska bra armarna. Och byxorna i 62 från HM passar också. Kul med lite nytt!! :) På tal om kläder så fick jag ett par byxor jag köpt till han på Tradera idag, fy har nog aldrig varit så besviken på nåt därifrån som nu! Har mejlat säljaren och hoppas hon kompenserar på något sätt för dom var inte okej..
Kom på nu med att jag inte skrivit om hans paket från Libero heller, kom ett stort paket i lådan i tisdags innehållande en plast skötväska fylld med grejer. En färgglad filur att hänga på bilstolen, mössa, tvättservetter, skötbordsunderlägg, blöjor och ett par saker till. Kul med sånt!! Helt klart gör dom bra reklam för sej Libero och det vinner dom på, jag tänker då minsann fortsätta och använda deras blöjor och andra grejer med för den delen. :)


Nu är det snart helg igen med och jag gillar. <3 Annars inget mer för stunden, bebben har somnat så ska passa på att plocka lite för idag är annars en sån dag som jag inte får gå ifrån han för då blir det ledsna miner och samma var det igår.. Älskade skrutt unge!



Nya outfiten! :)


Kommentera
Postat av: Denisa

Så jobbigt med handleden! Jag har så himla ont i min i perioder.. ibland kan jag inte ens nudda något med handen/armen för det känns som det är brutet. Skitkonstigt

2011-02-17 @ 21:46:54
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0