Onsdag!

Kvällen igår var betydligt mycket lugnare än vad det brukar vara och det känns underbart. Betyder att dropparna hjälper våran lilla bebbe. Även natten var helt okej och vi har bara varit vakna dom gamla hederliga tiderna :) Myst hela förmiddagen och nu sover han medan jag sitter här med kaffe koppen. Har haft snubben som fixar micron här, grrr jävla micro som tydligen har fungerat hela tiden bara att det blivit nån ja produkt uppdatering eller va fan han kallade det sist han grejade den så man måste vänta några sekunder efter att man tryckt på upptinings knappen innan man kan välja hur länge man ska tina. Lätt och veta det vi har trott att den varit trasig i alla dessa månader som gått.

Väntar på att det ska bli eftermiddagen så vi kan promenara iväg till hermes, helt underbart väder ju men orka gå ut två gånger. Hunden ska få gå med också och sen åker vi med i bilen hem allihopa. Latigt ja men hinner bli mörkt innan vi hinner hem annars.

Imorn ska jag och Jessica gå till hörnan på förmiddagen och kolla in vad det är för något, blir nog trevligt det :) Hoppas jag iallafall för kan vara kul att ha nånstans att ta vägen på dagarna ibland om det blir långsamt :)

Nej om jag skulle ta en omgång med diskmaskinen och plocka lite innan bebben vaknar? Lika bra det tror jag..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0