Måndag

Började dagen med att få ett gott skratt åt Sally, vi låg i sängen och lyssnade på musik i min mobil vilket hon inte verkade gilla så hon kom och drog till sej telefonen med tassen och sen la hon sej på den. Jag tog tillbaka den och hon upprepade samma procedur + att hon denna andra gång slog telefon och bet den innan hon la sig igen!! Härliga,tokiga djur! :)

Vid 12 var det dags för BVC besök, han har växt ytterligare 1,5cm så nu mäter han 54,5cm och på det hade han gått upp till 4300g. Själv hade jag gått ner men inte så mkt som jag hade hoppats. Men mirakel sker väl inte på 4 veckor antar jag. ;) Frågade om handleden med och hon pratade om nån slags nervpåverkan och att det brukar försvinna 4-8v efter förlossning.

När vi var klara åkte vi till Domus och fikade med Sandra. Wilde sov gott hela tiden så bestämde mej för att åka och säga hej till Therese på jobbet också innan jag åkte hem. Det var gott och komma ut lite efter denna hemma-sitta-inne helg. Men nu är vi hemma igen och inväntar dagens avsnitt av OC, helt fast i det!! Och ikväll är det Familjen annorlunda, man kan inte annat än gilla måndagar! :)




Kommentera
Postat av: sandra

va fina ni är båda 2:) å sötisen me tummen :D

2011-02-07 @ 19:54:46
Postat av: jessica

Men sjunga måste du ju, du ska ju sjunga för Wilde sen när ni kommer hem :)) ha ha

Livet som mamma är inte alltid till en fördel! ha ha ;)

2011-02-08 @ 07:35:35
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Bimbs

vilken mysig blogg du har! :)



http://bimbs.bubbleroom.se/ kika gärna in och ställ några frågor, inga frågor är för dumma :)

2011-02-08 @ 14:38:43
URL: http://bimbs.bubbleroom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0