Måndag och alla <3-ans dag

Så var det en ny vecka igen, svosch!

Igår var en mysig kväll, lagade och så klart käkade en god kallops, kollade solsidan och senare filmen Hatchiko. Buhuu vilken grinfilm! Jag kunde inte ens kolla den ordentligt på slutet för då hade jag nog grinat ihjäl mej. Men helt klart sevärd! Tyckte även Wilma:

Hundar på tv är spännande säger hon så nu kollar vi på animal planet, eller ja hon just nu jag skriver :)

Inatt har min handled blivit riktigt fucked up och jag har haft jämt hur ont som helst, har fortfarande men lite bättre nu. När jag skulle byta på och byta om på Wilde imorse kan jag lova att det minst tog dubbelt så lång tid. Hum kan ju tycka det ska bli bättre och inte sämre? Orka med att ha det så i 3 veckor till... Om det nu ska försvinna på 4-8 veckor vilket jag verkligen hoppas, idag är jag halvt handikappad..

Alla hjärtans dag idag och det betyder också 3 årig förlovningsdag <3. Tänkte jag skulle åka och köpa nån god fika sen och så annars har jag inga stora planer för dagen. Kanske nåt extra gott att äta? Vem vet!


Älskar dej!

Annars väntar en ganska lugn vecka nu, idag är idag. Imorn ingenting, onsdag sen ska jag träffa Evelina på en fika hon har en liten kille som bara är ett par dagar äldre än Wilde. Blir kul de :) Till helgen så blir det nog äntligen till att träffa Emelie och så ska mammas födelsedag firas.

Nej det var det de, nu vakna bebben så dags att dra! Ha en fin dag alla ni..


Kommentera
Postat av: Denisa

Jag och Markus såg den på bio... var så pinsamt för vi störtgrinade halva filmen, speciellt mot slutet. Vi grät sådär riktigt högt också.. haha!



Ett minne för livet :)



Glad alla hjärtans dag !

2011-02-14 @ 18:11:48
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: mli

ja men det blev det,, hoppas ni hade en mysig dag ni med :) Såg att ni varit förlovade i 3 år igår,, grattis :)



Okej ,, ja visst du får jätte gärna komma ut om du hellre vill det,,det bestämmer du,, det som är enklast för dig :)

Pratade iaf med mamma en snabbis förut så vi ska dit under heljen och så:)

2011-02-15 @ 17:05:54
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, ja jag tänkte väl! Trodde du va ironisk först för det passade inte alls med vad jag skrivit!:)

2011-02-15 @ 21:25:30
URL: http://inganamnkvar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0