Måndag idag

Igår slog bebben nåt slags rekord i vakenhet, hade ingen riktigt ordentlig sovstund på hela dagen plus att som jag skrev igår hade han vart vaken stora delar av natten. Kan ju säga att det märktes på hans humör, ingenting var bra där ett tag. Men så kom kvällen och han somnade gott och sen när han vakna var mys bebisen tillbaka :) Inatt har det varit en pigg liten bebbe igen men vi sov gott imorse och han sover nu så blir nog ingen suris idag. 

I eftermiddag ska vi åka till Åmål och hem till Evelina som har tupperware party, det blir säkert trevligt :) Alltid kul att träffa folk och bebisar! Fram tills det är dags att röra på sej har jag inga planer.

Blir fortfarande inte klok på min handled, är inte riktigt så rörelsehindrad i höger handen längre men har fortfarande lika ont och det värker även uppåt armen nu. Vet verkligen inte om jag ska krångla och gå tilll vårdcentralen igen eller avvakta. Borde ju vara nåt och det borde gå att behandla på nåt sätt men vill få träffa en läkare som faktiskt undersöker om jag nu ska gå dit igen.

Vad väntar annars i veckan då? Imorn är det dags för BVC igen, alltid lika spännande tycker jag :) Annars så är det väl tänkt att bli några fikor. Pengar på fredag men ärligt kommer kontot eka lika tomt då som det gör just nu, massa äckliga räkningar denna månaden. Livsnödvändiga sålart men uj så tråkiga att betala!!!

Nej nu ska jag fixa lite mera kaffe och så börjar visst Wilde att vakna till igen. Hej på er!



Kommentera
Postat av: Blomman

Ja, vid 12 blir bra! Du kan väl skicka iväg ett sms när du e klar ? : )

2011-02-21 @ 17:20:01
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Mli

Okej:)

Jag är inte så rädd för själva förlossnigen mest det före,, lustigt nog..

Just det där när det väl är på gång ,, att man inte vet när det kan hända :) hehe lite skadad,, skulle helst vilja planera det:D bebis får allt ta och komma på sitt datum :)

Och att det ska bli utdraget med mkt ont innan :)

När det väl sätter igång ordentligt så är jag ganska övertygad om att man bara vill ha ut bebisen och att det ger en styrkan man behöver för att fullfölja det :)

2011-02-22 @ 12:05:28
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0