Lördag var det...

Okej jag har väl egentligen inte jätte mycket nytt att skriva om, dagarna ser ganska lika ut men dom försvinner. Jag hinner inte med och hinner inte med nånting känns det som, hjälp! Tror aldrig tiden har gått så fort som den gör just nu. Vet inte riktigt vart jag vill komma..Kanske till en ansökan om fler timmar på dygnet?
Fast samtidigt får tiden gärna gå lite, jag vill ha våren, jag vill dop,marknad,nya kläder till Wilde,Me&I party,barnmässa,tatuering m.m. :)  Vill mycket helt enkelt.

Nej lite nya bilder kanske? Eller nya är dom inte men dom är från mobilen och den tömmer jag inte lika ofta som kameran.


Hur söt är inte bilden när han sover med nappen i handen?




Känner mej för övrigt besviken på en del människor, ledsen på dem. Trött på också kanske? Ingen rolig känsla i vilket fall...


Kommentera
Postat av: Denisa

Vill också att tiden ska gå lite framåt nu.. !

2011-02-13 @ 11:10:23
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0