Lilla hjärtat

Fortfarande sjuk, snorar, hostar och är orolig. Sovit dåligt inatt och spytt ner det mesta han kommit i närheten av i sängen men det är ju dessvärre inget ovanligt. Men sover gör han nu iallafall! Ännu en hemma dag väntar alltså idag också, vi hoppas på bättring tills imorn och absolut tills på lördag när vi ska till Långserud på kalas för Malin. Vill ju att han ska vara pigg på sitt första kalas :)

Imorn får jag tydligen lön förresten? Hela 197:- och jag förstår inte varför? Men även om det inte är mycket pengar så tackar jag och tar emot. Det behövs denna månaden.


Lilla sjuklingen, söt med rosa napp va? (fanns inga andra på apoteket är mitt försvar)


Gårdagens lilla sjukling, alldeles röd i ögat..


Dagens sköna sovstil och kolla blå napp! Pappan han kan han :)


Förövrigt skänker jag bort Sally och Wilma just nu. Vägrar låta den andra vara i ens 5 sek så blir väl bråk här snart om dom inte ger sej. Fräser bakom soffan hela tiden och Wilma smyger omkring..  


Kommentera
Postat av: Therese

Han är världens sötaste sjukling iaf!

2011-02-24 @ 20:55:12
URL: http://inganamnkvar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0