Helgen i skrift

Jag är fortfarande sjuk, sover urkasst och mår sådär men så kan det va! Wilde fortfarande tät men pigg och go annars.

Igår hade vi en hel dag på vift, drog iväg till Karlstad på förmiddagen. Tog vägen om Edsvalla och den där outleten, fanns en hel del snyggt men inte till tjej så jag slapp ju bli sugen på shopping ;) Hjärtat fick sej en Depalma tröja för ungefär halva priset mot andra affärer. Fanns Depalma jacka till barn för 400:-, gissa om Wilde ska få en eller? Dock måste han växa till sej först för var inte bebis size.

Vidare mot Kd och mötte sýrran utanför Ica, hon hade köpt den där bodyn som jag hade tänkt köpa från klädkompaniet. Är en röd body med texten Rock baby. Rosor&gitarr tryck. :) Tack tack :) Inne på ica sen hittade jag kläder jag vill ha till han också, riktigt lysgrön "ludd" jacka och en scarf med fyrklövrar. Står på inköpslistan till nästa månad det :)

Handlade iallafall och sen hem, packade in, bytte om till kalas och sen åkte vi till Långserud och Malins 20 års kalas. Wilde fick paket av henne direkt vi kom dit, jättefräna hängsel byxor och en Rolling stones t-shirt. :) Det bjöds på god mat och gott fika och det var som vanligt jätte trevligt :) Wilde var dock en liten suris stundom och lyckades dessutom spy ner sig totalt och jag mitt smartskaft hade kläder som inte passade med som ombyte men annars gick det ganska smärtfritt. Alltid lika spännande med alla "nya" saker man ska testa med bebis. Nu har vi avklarat stort kalas! :)

Nu ska jag försöka mej på att städa klart för det gör sej inte självt och Wilma har inte vett att låta bli att fälla trots att jag är förkyld. Dessutom blir det disk och tvätt trots sjukdom? Kan inte förstå detta!! ;)

Kommentera
Postat av: Gitsie

Krya på dig.

2011-02-27 @ 16:19:16
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: mli

Oj nu kom bloggen ihåg mig, har den inte gjort på jätte länge :P



Hehe ja det är klart,, så långt tänkte jag inte ;) hehe

Nej dom stannar väll av lite efter 1-2 månader tror jag mig hört ;)



hehe jasså,, ja vi får se kanske blir så här med,, eller så kanske hn hamnar i våran säng fast vi sagt att hn ska sova i sin säng från början,, fast i vårt rum så klart ;)

Ska bli så skönt att få dom "stora" sakerna handlade så kan man fokusera på det sista sen :)

Kul att få shoppa med ;) Hehe :)



Men ja grannen var inge kul alls,, typ enda sovmorgonen jag och M har tillsammans och så vaknar vi av det.. Då blir man lite sne.



Tyvärr så äger dom sitt hus själva så vet inte vart man kan ringa för sånna saker:S

2011-02-28 @ 08:01:32
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0