Dag 4

Min hobby, scrappande är väl det närmaste en hobby jag kommer även om det dessvärre stått lite stilla det senaste. Bilden jag delar med mej är iallafall framsidan på Wilmas album.


Kommentera
Postat av: mli

Åh skulle med vilja hålla på med det :)

Men arje gång jag försöker så kommer jag aldrig på vad jag ska göra eller hur de ser ut :)

Men det finns så himla mkt fint man kan göra!



Sv: Det närmar sig verkligen :D Är ca 7-12 veckor kvar tror jag :)

Hehe ja har en känsla av att det kan bli så här med, att bebis hamnar i våran säng istället :)



Hehe han gillar babysittern :) Har ni en sån med ställbar rygggrej så man kan ha den i sittande och liggande läge?



JA, dt känns verkligen jätte skönt att alla dom "stora" sakerna är köpta nu :)

Bara lite mera kläder,, stumpor, lite filtar, och annat sånt som ska köpas nu, men det känns som man kan gå och handla lite då och då:)

Jo just de en babysitter ska inhandlas med ;)



Okej ,, dom kanske man kan ringa till:)

Pratade med grannen igår och hans mor ska väll antagligen fytta och så var hon trött på han så förhoppningsvis så åker han hem till sig snart !!

hoppas hoppas!

2011-03-01 @ 09:36:41
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0