Söndag kväll

Dagen har tillbringats i Karlstad, en massa pengar är borta, julklapparna är inte fixade och jag blev dessutom kär i en tröjjävel som jag inte hade råd att köpa.

Vad gjorde vi åt pengar på då? Det blev inredning till älsklingens lekrum, lekback, ramar ch doftljus från Ikea. En baby pulka på biltema, vanlig pulka och lite småsaker på Coop forum. Vantar och heldress till Wilde på HM och sen en jävla massa mat och grejer på Ica.

Käkade mat på Mamas där Wilde bestämde sig för att stirra ut tjejen som satt bakom oss. Haha har aldrig sett han stirra så på nån/nåt någon gång, busungen! :)
En helt okej dag minsann trots att julklapprna inte är färdiga och tröjan inte min.

Nu väntar en mysvecka, imorn ska vi på julavslutning på babycafet. På tisdag ska det först julmysas med Jessica och barnen som även ska byta julklappar med varandra. På eftermiddagen sen kommer Sandra och William, det bli samma sak där. Julmys och julklappar. På onsdag sen ska jag, Emelie och barnen ha en mysdag, fika, baka och än en gång julklappar. Fredag blir det uppesittarkväll som det ska va. Nånstans här med ska ju julklapparna fixas klara, och det ska förberedas för julen som kommer att firas här hemma. Har en känsla av att denna veckan kommer att försvinna innan man hinner blinka. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0